środa, 26 września 2012

Moja walka...

'Każdy z nas ma prawo do szczęścia, nawet, jeśli nie potrafi tego docenić. Mamy prawo nie tylko do szczęścia, ale do miłości, ponieważ żyjemy, aby kochać i umieramy szczęśliwi z powodu przeżytych miłości. A gdy znajdziemy prawdziwą miłość tą jedyną, o tej, o której każdy z nas śni to możemy wtedy powiedzieć, że nasze życie było udane. Nawet, jeśli było w nim wiele bólu. Ja przeżyłem swoją miłość, która umarła, ale byłą piękna.
            Pamiętajcie nie liczy się przeszłość, nie można żyć historią tylko trzeba ją tworzyć w taki sposób, aby nas pamiętano. A tego nikt nie może zapomnieć, dlatego ktoś musi to opisać tu i teraz, bo to tylko się liczy.'/Tsuko.
 Tak jakoś mnie wzięło, aby to napisać. Może trochę bezsensu, ale co mi tam. Hehe. Jutro kolejna jazda, kolejny dzień poza domem. Kolejne dni mijają a ja nie wiem co robić./Tsuko.

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z tobą.Każdy ma prawo do miłości :)

    OdpowiedzUsuń