wtorek, 4 września 2012

Postanowienia :D

Hej :) Piszę do Was jeszcze przed zajęciami, mam na 10.55 , sześć godzin. Wyobrażacie to sobie? W domu będę pewnie przed 18 : / Na poprawę humoru, a także zabicie ogólnego znużenia, tym, że czekam do tej dziesiątej już nie wiem ile (jest 09.53) w głośnikach rozbrzmiewa mega pozytywna piosenka "Fight For This Love" Cheryl Cole :)

Postanowiłam podzielić się z Wami moimi "szkolnymi" postanowieniami. W tym roku czeka mnie egzamin gimnazjalny i chciałam się W KOŃCU przyłożyć do nauki :) Myślałam nad tym trochę, a także oglądając różne filmiki dotyczące szkoły, ktoś co chwilę dokładał mi pomysł :) Ostatecznie wygląda to tak :

1. Codziennie po szkole (nawet i przed obiadem) odrabiać lekcje ( jeśli mogę, to zacząć się uczyć)!
2. Nie odkładać niczego na później!
3. Przygotowywać się do lekcji systematycznie i sumiennie (egzamin)!
4. Mieć czysty stolik/biurko!
5. Sprzątać zawsze w piątki/soboty!
6. Wszystkie prace domowe i wszystkie inne rzeczy związane ze szkołą (łącznie z nauką) robić w piątki i w piątki je kończyć!
7. Zawsze pakować się dnia poprzedniego!
8. Zawsze zabierać ze sobą wodę!
9. Dbać o siebie!
10. Brać rutinoscorbin! 

Więc to by było na tyle :) Trzy ostatnie są oczywiście najmniej związane z nauką, hehe. Ale sądzę, że to też jest ważne :D A jakie postanowienia macie Wy? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz