sobota, 13 października 2012

No hey,

długo nic nie dodawałem, ale jak to u mnie brak czasu. Dziś dopiero w domu. Wróciłem do czasów mojego dzieciństwa. Zastanawiacie się co ja gadam.? To już wam tłumacze dziś zrobiłem sobie popołudnie z.... Kto zgadnie z kim.?
No to mała podpowiedź.
Teraz to już wiecie z kim mam popołudnie. Jak byłem młodszy to je uwielbiałem, do teraz je uwielbiam. hehe. Jak pewnie wiecie zespół t.A.T.u został utworzony w Rosji, przez J. Wołkową i L. Katinę. Zespół powstał w 1999 roku. Dziewczyny ze sobą grały do 2009 r. po tym każda zaczęła karierę solową. Dziewczyny budziły skandal przyznając się do tego, że są lesbijkami. Jednak okazało się, że tak naprawdę są heteroseksualne. Ktoś się zawiódł tym, że nie są lesbijkami? Grały muzykę typu rock, pop-rock oraz electronica, dance. Grupa oficjalnie została rozwiązana w 2011r. Na swoim kącie dziewczyny mają 10 albumów. Ich największe hity to: Nas nie dogoniat, Ja soszła s uma. Dziewczyny zostały wyróżnione wieloma nagrodami. Ich kariera rozwijała się bardzo szybko. Sławy na całym świecie mogą im zazdrościć tanie gwiazdeczki pop'u.  Śpiewały po rosyjsku i angielsku. Każdy uczył się rosyjskiego aby rozumieć co śpiewają. Każdy żałuje, że nasze dziewczyny rozwiązały zespół. :(

"Julka miała jakieś lesbijskie doświadczenia przed t.A.T.u., a ja nie, więc rzeczą oczywistą jest, że na początku czułam się zakłopotana. To było dla mnie obce, ale zgodziłam się, bo zdałam sobie sprawę, że ten temat jest bardzo ważny. Ostatnio byłam na spotkaniu z fanami w Los Angeles i wiele osób nadal nam dziękuje. Pewna dziewczyna powiedziała mi, że t.A.T.u jest przyczyną, dzięki której przetrwała. To straszne kiedy jesteś nastolatkiem i wiesz, że nie jesteś jak inni. Wszystkim Twoim przyjaciółkom podobają się chłopcy, a Ty pragniesz dziewczyny. Czujesz się samotnie, nikt cię nie rozumie, a potem pojawia się zespół, który mówi, że w życiu wszystko się może zdarzyć, a ty nie powinieneś bać się samego siebie. Kiedy ludzie mówią, że ocaliłyśmy ich od samobójstwa, wydaje mi się że to nie było bezcelowe. (...) Aktorzy grają prostytutki, królów, a naprawdę nimi nie są. Czy oni okłamują ludzi? My w pewnym sensie też jesteśmy aktorkami. Wymyśliłyśmy historię dwóch zakochanych w sobie na zabój dziewczynek i niewątpliwie grałyśmy."*


— Lena Katina, październik 2009

Nagrody:

  • 2001 MTV Music Video Awards – najlepszy teledysk (Ya soshla s uma)
  • 2001 Hit FM Award - najlepszy przebój
  • 2002 IFPI Platinum Award - za przekroczenie miliona sprzedanych płyt w Europie (200 po wstriecznoj)
  • 2002 Russian Grammy Awards - najlepsza piosenka
  • 2003 Eska Music Awards - wydarzenie roku
  • 2000 Mikrofony Popcornu - zespół roku - świat, światowy przebój roku (Nas nie dogoniat)
  • 2000 VIVA Comet (Niemcy) – najlepszy nowy artysta
  • 2003 World Music Awards - najlepszy duet, najlepszy debiut, najlepszy dance
  • 2003 NRJ Radio Awards, nagrody krajów skandynawskich – najlepszy debiut
  • 2003 CGM.pl - polskie nagrody internetowe - najlepsza zagraniczna grupa, najlepszy zagraniczny album
  • 2003 Muz-TV Awards – najlepszy teledysk
  • 2003 IFPI Platinum Award - za przekroczenie miliona sprzedanych płyt w Europie (200 km/h in the Wrong Lane)
  • 2003 Eurowizja 2003 - miejsce 3. na 26
  • 2003 Russian National Dance Music Award - najlepsza krajowa grupa dance
  • 2004 MTV Asia Awards – najlepszy nowy artysta
  • 2004 Japan Gold Disc Award – najlepszy nowy artysta, najlepszy zagraniczny pop i rock
  • 2006 NRJ Radio Awards – najlepszy zespół pop, najlepszy zespół zagraniczny
  • 2006 Russian ZD Award - specjalna nagroda za wkład w rosyjski show-biznes
  • 2006 MTV Italian TRL AWARDS - najlepsza grupa
  • 2006 Muz-TV Awards - najlepsze wideo (All About Us), najlepsza piosenka (All About Us), najlepsza grupa
  • 2006 MTV Russia Music Awards - najlepsze wideo (All About Us)
  • 2006 Russian GQ Magazine - kobiety roku 2006
  • NFPF Platinum Award - 300 000 sprzedanych kopii "Ludi inwalidy" w Rosji
  • 2007 Popov Awards for Best Radio Contribution - specjalna nagroda "Spreading russian music worldwide"
  • 2007 Jabra Music Vote Best Band in the World - miejsce 24. z ponad 500.
  • 2008 MTV Russia: Video of the Year - drugie miejsce za Biełyj płaszczik
  • 2008 VIVA Germany - 3 miejsce w kategorii "Najlepszy przebój w historii" dla All the Things She Said
  • 2008 VIVA Comet (Polska) - nagroda specjalna
  • 2008 MTV Russia Music Awards - Legenda MTV
  • 2009 MTV Russia: Video of the Year - 220 teledyskiem 2008 roku
  • 2009 Love Radio poll: Band of the Year
  • 2009 MTV Russia: Video of the Year - Snegopady
 Ich piosenki miały duży wpływ na wszystkich młodych ludzi tamtych lat, w tym na mnie. :3

*Wzięte z t.A.T.u
~Tsuko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz