sobota, 20 października 2012

Zdjęcia...

No hej,
przyznaje się, że  rzadko mnie tu widać. Ale brak czasu. Chcąc wam to wynagrodzić wstawię parę zdjęć z dzisiejszej sesyjki. hehe. Nudziło mi się.
 Zdjęcia są różne tak jak i my. Każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Hehe. W głośnikach rozbrzmiewa rock. A ja nie wiem co dalej. ;3
 ''Jesteśmy jak te liście rzucone na wiatr. Wiejemy jak nam każą, spadamy gdy przestaje nam wiać.''
 ''Każdy z nas ma swojego anioła stróża. Tylko nie wszystkie gubią pióra. Tak jak mój.''
 ''-Chcesz być moim papierosem? -Tak. -Czyli mam cię rzucić i zgnieść jak niedopałek?''
 ''Bądźmy jak kwiaty. I kwitnijmy tak pięknie jak tylko potrafimy.''
 ''Nawet kwiaty są za kratami...''
 ''Ciasteczkowy potwór.''
Dobra to tyle jak na dziś. ;3 Miłego wieczoru.
~Tsuko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz