wtorek, 19 marca 2013

śnieżny dziewiętnasty marca.

Cześć! Co u Was? U mnie okropnie zimno, wietrznie i ogólnie pogoda nie jest najlepsza.
Aktualnie mam rekolekcje, więc na zajęciach siedzimy max. 3h , później jakieś spotkanie i kościół. Jutro o 8.00 mam konkurs z matmy, trzymajcie proszę kciuki! :)
Przepraszam też, że znowu nie było mnie przez jakiś czas, ale uwierzcie, aktualnie nie mam czasu na przygotowanie czegoś dobrego, nie wspominając już o outfitach.

Od kilku dni chodzi też za mną wybór szkoły. Która lepsza? Która ma wiekszą zdawalność matur? Która lepsze profile? Ostatecznie wybrałam szkołę, do której chodzi mój chłopak. Znam tam kilka osób, więc zupełnie "obca" też nie będę. Jeśli zaś chodzi o to "z kim idę/z kim się zapisuję" to: z nikim.
Osobiście uważam, że szkoła średnia powinna być jedynie wyborem indywidualnym. Nie idźcie do szkoły, bo idzie tam koleżanka, bo mam bliżej, bo niby "nauczyciele fajniejsi". Wybierzcie taką, w której będziecie mogli się samorealizować i zdobyć dobry zawód albo przynajmniej dobrze napisać maturę :)
Niektórzy nie zdają sobie z tego sprawy jak ważny to jest wybór (i pewnie pierwszy z tych ważniejszych),
przemyślcie to dobrze, żeby najzwyczajniej w świecie nie zmarnować tych kilku lat :)


Miłego wieczoru/dnia! :)

1 komentarz: