sobota, 20 kwietnia 2013

20/04/2013


Cześć. Dziś przybywam do was z kilkoma zdjęciami, które były wykonane w ostatnim czasie. Za oknami co raz cieplej, aż człowiekowi chce się wyjść z aparatem i porobić kilka zdjęć. W poniedziałek zaczyna się mój ostatni tydzień szkoły. Z tego powodu mam mieszane uczucia, gdyż cieszę się iż to już koniec ale jednak pewnych rzeczy i ludzi będzie mi brakowało. Przyznaje się, że czuje zbliżające się wakacje, które będą pracowite i niesamowite. W najbliższym czasie pojawią się kolejne outfity, które mam nadzieje, się podobają. Chciałbym również podziękować wam za ciągle przybywającą liczbę obserwatorów i za miłe komentarze, które mnie i Marysos motywują do dalszej pracy nad blogiem. A teraz zasypuje was zdjęciami z tego tygodnia.



Tsuko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz