poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Tsuko #4


Hej. Dziś przybywam do was z nowym i świeższym outfitem. Za oknami co raz cieplej a my zrzucamy co raz więcej z siebie i z tego powodu jestem zadowolony.
Motywem przewodnim całej stylizacji był T-Shirt od Outrage. Na koszulce widnieje głowa małpy, która urzekła mnie. Od razu wiedziałem, że ta koszulka musi znaleźć miejsce w mojej szafie. Do tego dobrałem jeansy od Invictus. Spodnie na dole mają fajną kratę, którą można ukazać światu lub schować. Również dziś miałem na sobie skórzaną kurtkę w kolorze ciemnego brązu, którą znalazłem w SH. Całość dopełniała bandamka z białym wzorem oraz moje trampki od Convers.




 Model: Tsuko
Fotograf: Kamila K

4 komentarze:

  1. nice;)


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/450-blue-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz na każdym zdjęciu, świetny Tshirt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że aż się zarumieniłem na twoje słowa. : ) A po za tym dziękuje wszystkim za miłe słowa.

      Usuń