piątek, 28 czerwca 2013

WAKACJE :D

hej hej hej!
W końcu mogę coś tutaj napisać, tzn. w końcu mam więcej czasu :) Wczoraj miałam zakończenie o 17.30, ale zapomniałam oddać książki, więc dzisiaj rano musiałam szybko iść to zrobić :)
Jak już wcześniej wspominałam szkołę mam już wybraną, kierunek również. Teraz tylko czekam do ósmego lipca na decyzję o utworzeniu kierunków :) Bal miałam w środę, było świetnie!
Szkoda mi strasznie, że każdy musi rozejść się w swoją stronę, że nie będzie już tych wszystkich rzeczy, ale z drugiej strony to następny krok do przodu, do dorosłego życia :)
Przepraszam, ale nie mam, żadnych zdjęć "całości" stroju z balu, ale jak wynajdę jakieś, na którym widać sukienkę, to chętnie zamieszczę :)
Jutro idę wypełniać ankiety/kupony Avonu na dniach miasta, uwielbiam pracę z ludźmi i to jak można z nimi rozmawiać, uslyszalam wczoraj nawet, że będę pracować w telewizji (hihi).
Przepraszam za tyle chaosu w tym poście! 

Życzę wszystkim i każdemu z osobna cudownych wakacji, zdrowych i bezpiecznych, dużo odpoczynku, uśmiechu i  abyście nabrali multum energii na przyszły rok! :)

2 komentarze:

  1. aa wakacje to jest to, cały rok oczekiwania i w końcu można odetchnać :)będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym do wygrania są ciuchy :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Chrome, it looks fine but when opening in Internet
    Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, very good blog!

    Here is my blog post The Old Neverending PublishAmerica Thread (Publish America)

    OdpowiedzUsuń