środa, 5 czerwca 2013

Wyprzedaż.

Hej, to znowu ja! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem, a mianowicie - chciałabym odsprzedać rzeczy, które niepotrzebnie leżą mi w szafkach i tak na prawdę ich nie używam. W tym poście będą tylko perfumy i woda, ale kiedy wzrosłoby zainteresowanie również takimi tematami, to będzie ich więcej.



Przypominam o ROZDANIU!


Perfumy Avon - Only Imagine, 50 ml. (niestety zapach mi nie pasuje, psiknięte dosłownie dwa razy).
Oryginalna cena katologowa to 80 zł, w promocji 57,99 zł, ja odsprzedam za 40 zł.

"Nuty zapachowe: zielone jabłko, kwiat peonii, miękkie piżmo"



Oraz krem na dzień 'Truly Radiant' - rozświetlająco-rewitalizujący - dokładnie taki sam jak na zdjęciu, nie otwierany, nie używany, mam do niego również kartonik. SPF 15.



Jakiekolwiek pytania możecie kierować na:
gg: 11066252
maila: makeup4ever@wp.pl   (tak, też się śmieję czytając tę nazwę)

Miłego wieczoru,
Martyna :*

1 komentarz: