wtorek, 8 października 2013

Co oglądam? Czyli filmy, które kocham i polecam #2

Witajcie, taki post pojawił się we wrześniu gdzie również przestawiłam wam kilka moim zdaniem ciekawych filmów. Stwierdziłem iż taki post raz na miesiąc będzie ciekawy a wy poznacie mój gust filmowy. Mam nadzieję iż pomysł wam się spodoba i przyjmiecie go z otwartymi ramionami.
Na pierwszy rzut idzie film pt."Piękne istoty". Film jak większość tego co oglądam jest oparty na powieści pod tym samym tytułem. Gatunek jak sami się domyślacie dramat z połączeniem fantasy właśnie to sprawiło iż jest na mojej liście jednych z lepszych filmów. Można przyznać iż fabuła jak wiele innych chłopak poznaje dziewczynę itp. ale jak dla mnie ten film jest wyjątkowy przez to iż opowieść nie jest zawiła i jest wiele ciekawych "akcji".
Kolejnym filmem, który wart jest kilku chwil uwagi jest "Trzy metry nad ziemią". Tak jest to kolejny film z serii dramatów na podstawie książek - co ja na to mogę iż takie filmy podbijają moje serce. Przez prawie cały film nienawidziłem Hache lecz pod sam koniec to Babi zaczęła mnie dobijać a Hache zrobiło mi się żal. I chyba dla tego kocham ten film, że bohaterowie przez cały czas się zmieniali i "grali" na naszych uczuciach.
Trzecim filmem, który wam polecam w tym miesiącu to "Millerowie". Film podbił moje serce licznymi scenami przez, które śmiałem się do łez razem z M. Zakończenie jak w dobrej amerykańskiej komedii czyli z puentą co dodatkowo podłapało kilka plusów.
No i na samym końcu film, który jeszcze nie raz obejrzę sam czy też ze znajomymi czyli "Noc w Rzymie". Film złapał plusy za to iż jest o miłości kobiety do kobiety. Jest to film godny polecenia nie tylko z powodu tematyki.
No więc jak na ten miesiąc tyle wystarczy. Mam nadzieję iż każdy z was znajdzie coś dla siebie, jeśli macie ochotę piszcie śmiało jakie wy filmy kochacie z chęcią dowiem się czy mamy podobne gusta czy też nie. 

1 komentarz:

  1. Chyba muszę obejrzeć "Noc w Rzymie", tematyka trafia prosto w mój gust, więc czemu nie?
    Pozdrawiam,
    Ahebik.

    OdpowiedzUsuń