czwartek, 5 grudnia 2013

Tsuko style - Holes

Cześć kochani. Dziś przybywam do was z kolejnym lookiem, którego głównym motywem jest nowa bluzka z Terranova. Sam nie wiem co bardziej przykuło moją uwagę w tym zakupie może ta ilość dziur albo agrafki. Spodobał mi się również kolor oraz cena. : ) Za oknem robi się coraz to chłodniej a gdzie nie gdzie padał śnieg co bardzo mnie cieszy. U was również padało?
Muszę wam powiedzieć iż czas leci mi tak szybko, że to jakaś masakra. Mamy już grudzień co oznacza iż niedługo święta oraz sylwester, który spędzam z Martyną. Do tego w sklepach zaczynają się spore wyprzedaże co bardzo mnie cieszy gdyż mój portfel zbytnio nie ucierpi.






Bluzka - Terranova
Spodnie - no name
Buty - New Yorker

3 komentarze:

  1. Ślicznaaa ;) U mnie konkurs na blogu, do wygrania 100$ ! http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/12/swiateczne-rozdanie.html ;)

    OdpowiedzUsuń