środa, 15 stycznia 2014

15.01.2013

A więc mamy NOWY rok. NOWE postanowienia, NOWE plany, dodatkowe marzenia.
Siedzę w domu, miałam ostatnio problemy z uchem, nie pojechałam do internatu, dlatego już jutro wracam na dobę. Co u Was? Jak minął sylwester/święta?
U mnie w szkole coraz więcej rzeczy do zrobienia, coraz trudniejszych. Pierwsza klasa - rozprawka maturalna... -.-

Zaczęłam próbować chudnąć, mimo wszystko. Krągłe kobiety mogą wyglądać seksownie, ale w moim przypadku wszystko odkłada się w dziwny sposób i jeśli dalej szłoby to wszystko w tym kierunku, to wyglądałabym jak piłka tracąc kompletnie wcięcie w talii, nie wspominając o tym, że w domyśle trudnością byłoby dla mnie wejście na drugie piętro.

W tym roku chcę więcej czytać, przez zamieszanie z nowym środowiskiem, szkołą, internatem, zupełnie nie miałam czasu dla książki. Zmienię to!


Kiedy ostatnim razem byłam u Adriana, zrobił mi kilka zdjęć (uwielbiam z nim współpracować i przekonałam się do noszenia czerwonej szminki :D), finalnie wybraliśmy to :) :


Dajcie znać, co u Was! :)

1 komentarz: